Vše o nákupu
1. MOŽNOSTI A CENY DORUČENÍ
GLS přepravní služba
- Cena:
- 98 Kč pro objednávky do 1 799 Kč
- 20 Kč pro objednávky od 1 800 Kč
- Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou, cena 39 Kč
- Rychlost dodání - následující pracovní den po odeslání
- Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
- Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
Zásilkovna
- Cena:
- 59 Kč pro objednávky do 1 799 Kč
- 20 Kč pro objednávky od 1 800 Kč
- Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 39 Kč
- Rychlost dodání na pobočku - následující pracovní den po odeslání
- Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní), před Vánoci 5 dní (prodloužení na 6 dní)
- Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
Česká pošta
- Cena - Balík Do balíkovny
- 69 Kč pro objednávky do 1 799 Kč
- 20 Kč pro objednávky od 1 800 Kč
- Cena - Balík Na poštu
- 89 Kč pro objednávky do 1 799 Kč
- 20 Kč pro objednávky od 1 800 Kč
- Cena - Balík Do ruky
- 98 Kč pro objednávky do 1 799 Kč
- 20 Kč pro objednávky od 1 800 Kč
- Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou, cena 39 Kč
- Rychlost dodání - za dva pracovní dny po odeslání
- Opakované doručení - ano, na požádání
- Doba uložení na poště - 7 dní (možno prodloužit až na 15 dní)
- Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
PPL přepravní služba
- Cena:
- 98 Kč pro objednávky do 1 799 Kč
- 20 Kč pro objednávky od 1 800 Kč
- Možnost platby na dobírku - ano, v hotovosti i kartou, cena 39 Kč
- Rychlost dodání - následující pracovní den po odeslání
- Opakované doručení - ano, až 3 pokusy
- Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS
- Sledování zásilky - ano
Osobní odběr v našem skladu v Letňanech
- Cena zdarma
- Možnost platby na místě - ano, v hotovosti i kartou, zdarma
- Rychlost připravení k vyzvednutí - ještě tentýž den, pokud objednáte do 14:00; jinak následující pracovní den
- Doba uložení - 3 pracovní dny
- Notifikace - ano, emailem nebo SMS
- Adresa: Toužimská 856/C3, Praha 18 – Letňany (podívejte se na mapu)
- Výdejní doba:
- po - st: 9 - 17 h
- čt: 9 - 18 h
- pá: zavřeno
2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI
Platební kartou
- Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
- Platba a ověření proběhne okamžitě.
Převodem z účtu
- U následujících bank můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka.
- U těchto bank dojde k převodu peněz a následnému ověření v řádu minut. U ostatních bank (klasického bankovního převodu) trvá ověření obvykle 1 pracovní den.
- Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.
Platba při převzetí v ČR
- Česká pošta - v hotovosti i kartou - poplatek 39 Kč.
- GLS - v hotovosti i kartou - poplatek 39 Kč.
- Zásilkovna - v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst) - poplatek 39 Kč.
- PPL - v hotovosti i kartou - poplatek 39 Kč.
- Osobní odběr v našem skladu v Letňanech - v hotovosti i kartou - zdarma.
Naším partnerem pro platební transakce je GoPay a Shopify Payments.
3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 30DENNÍ LHŮTĚ
Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). My jsme tuto dobu prodloužili až na 30 dnů, protože za naše produkty dáme ruku do ohně. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.
Lhůta pro vrácení zboží
- Trvá 30 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
- Pro její dodržení je rozhodující, kdy odstoupení od smlouvy odešlete.
- Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Jak postupovat
- Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy (můžete využít vzorový formulář) a přiložte kopii faktury.
- Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující.
- Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
- Nejraději budeme, pokud zboží odešlete včetně původního obalu a výplně. Obal sice není předmětem koupě ani součástí koupené věci, ale uděláte nám tím radost a ulehčíte práci :-)
- Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Econea s.r.o., Toužimská 856/C3, Praha 18 - Letňany, 199 00.
Vrácení peněz
- Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
- Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.
4. ZÁRUKA
Jako spotřebitel máte ze zákona záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.
Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinnen po skončení záruční opravy zboží převzít.
Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začáku od dne převzetí.
Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.
5. REKLAMACE
- Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@econea.cz nebo telefonicky na 226 633 542.
- Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)
- Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Econea s.r.o., Toužimská 856/C3, Praha 18 - Letňany, 199 00.
- Přiložte kopii faktury.
Lhůta pro vyřízení vaší reklamace
- Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14denní lhůtě.
- Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Pokud je zboží poškozené
- Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.
- Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 226 633 542.
Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
- Obratem nám zavolejte na 226 633 542 nebo nám napište na info@econea.cz.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.