Nic vám to neříká?

My to chápeme! Batman taky jednou tahal kačera

7 tipů pro vaše první krůčky

Nechte si na e-mail zaslat pečlivě vybrané tipy na to nejlepší
z našeho sortimentu. Za tyto klenoty dáme obě ruce do ohně!

Toto je chvíle vaší slávy

K 7 tipům získáte navíc 2x do měsíce eko inspiraci e-mailem.
E-maily posíláme jen tomu, kdo opravdu chce. Žádný spam! Pokud se vám tipy nebudou líbit, odhlásíte se.

Ne děkuji, nebudu si hrát na hrdinu.
Zboží bylo úspěšně přidáno do košíku
00 Kč Pokračovat v nákupu Přejít k objednávce

226 633 542 (všední dny: 9 - 17 h)

info@econea.cz    
Zapomenuté heslo
Registrovat
Prázdný :-)

Váš košík je prázdný, honem do něj něco přihoďte! :-)

Pokračovat v nákupu

Attitude Opalovací krém bez vůně SPF 30 (75 g) Pro celou rodinu, s minerálními filtry

100% přírodní minerální opalovací krém s vysokým ochranným SPF faktorem 30 pro všechny, kteří milují slunce, vodu a dobrodružství v přírodě. Na pokožce vytváří perfektní ochrannou bariéru před UVA i UVB zářením. Nic vám tak nebrání věnovat se vašim oblíbeným aktivitám i na sluníčku. Bez obav jej mohou používat dospělí i děti od 6 měsíců věku. Krém je snadno roztíratelný a nezanechává bílé stopy.

Žádné chemické filtry, nanotechnologie, umělé vůně či deriváty z ropy jako u běžných opalovacích krémů.

Žádné produkty Attitude, které prodáváme, neobsahují živočišné suroviny ani nebyly testované na zvířatech - jsou tak vhodné pro vegany. Všechny produkty obsahují výhradně rostlinné a minerální složky šetrné k našemu zdraví (neboli worry-free ingredients). Nenajdete v nich žádné chemikálie, mutageny ani endokrinní disruptory (neboli hormonálně aktivní látky).

  • 100% přírodní
  • Ochrana proti UVA i UVB záření
  • Pro celou rodinu
  • Vhodný i pro nejcitlivější a alergickou pokožku
  • Vhodný pro vegany - žádné živočišné přísady
  • Worry-free ingredients - výhradně šetrné složky

Skladem V úterý u vás doma ?

499

To chci koupit
  • Zboží skladem odesíláme následující pracovní den
  • Doprava do Zásilkovny zdarma pro nákup nad 700 Kč
  • Možnost vrácení zboží do 30ti dnů
  • Zásilky balíme s láskou a ekologicky
Pro vás se rozkrajují - Pavel, Martin, Lucka i Jakub :-)
  • Fair trade
  • Opakované použití
  • Recyklace
  • Rozložitelnost v přírodě
  • Šetrná doprava
  • Šetrná výroba a materiály
  • Úspora elektřiny
  • Úspora tepla
  • Úspora vody
  • Zdravotní nezávadnost
Zjistěte více najetím myší
Detailní popis
Attitude Opalovací krém bez vůně SPF 30 (75 g) Pro celou rodinu, s minerálními filtry

100% přírodní minerální opalovací krém s vysokým ochranným SPF faktorem 30 pro všechny, kteří milují slunce, vodu a dobrodružství v přírodě. Na pokožce vytváří perfektní ochrannou bariéru před UVA i UVB zářením. Nic vám tak nebrání věnovat se vašim oblíbeným aktivitám i na sluníčku. Bez obav jej mohou používat dospělí i děti od 6 měsíců věku. 

Aktivní látkou je oxid zinečnatý bez nanočástic. Ten vytváří na povrchu kůže ochrannou bariéru, která je odolná proti vlhkosti, chrání pokožku před škodlivými vnějšími vlivy a působí jako fyzikální ochrana proti slunečnímu záření. Na rozdíl od chemické ochrany se nevsakuje do pokožky.

Krém je snadno roztíratelný a nezanechává bílé stopy. Po delší době strávené na slunci nebo ve vodě doporučujeme aplikaci opakovat.

Výrobce uvádí, že opalovací krém není vhodný pro děti do 6 měsíců věku, a to z toho důvodu, že takto malé děti by vůbec neměly být vystavovány slunečnímu záření.

Běžným opalovacím krémům se raději vyhněte

Většina opalovacích krémů v regálech supermarketů či lékáren není nic jiného než chemický koktejl. Obsahují parabeny (konzervační látky), často hliník, umělé vůně (nejčastější alergeny) a chemické filtry (např. oxybenzone, benzofenone, oxyphenone a další). Na chemické filtry pozor. Některé chrání pouze proti UVB záření, ne však proti UVA (například octinoxate, octisalate, cinoxate, aminobenzoic acid, amiloxate či enzacamene). Na krabičce tedy vždy hledejte, zda je tam označena i ochrana proti UVA záření. Fyzikální (minerální) filtry, které se používají ve skutečně přírodních opalovacích krémech, obecně fungují nejlépe a odráží nejvíce slunečního záření. Chemické filtry navíc produkují volné radikály, které poškozují buňky. Mohou způsobovat i narušení hormonální rovnováhy.

Pro lepší roztíratelnost výrobci také zmenšují částečky, aby se krémy lépe roztíraly. Z mikro se tak stává nano. Nanočástice jsou již tak malé (menší než 100 nm), že mohou projít kůží a způsobit v těle problémy. Je vhodné se jim vyhýbat.

Běžné krémy jsou také zcela nevhodné pro vodní život, takže když se namazaní koupeme, tak přispíváme k toxicitě vod a moří.

Volte minerální filtry

V přírodních opalovacích prostředcích se pro ochranu před UV zářením používají sloučeniny, které lze získat z minerálů neboli nerostů. Nejčastější jsou oxid titaničitý (titanium dioxide, TiO2) a oxid zinečnatý (zinc oxide, ZnO). Ty nemohou pokožku dráždit ani alergizovat a jsou zcela bezpečné. Fungují na čistě fyzickém principu - na pokožce vytvoří slabou vrstvu, která UV záření odráží.

Co znamená ochranný faktor SPF/LSF?

V první řadě - SPF a LSF znamenají naprosto to samé. SPF je zkratka pro anglické Sun protection factor, kdežto LSF pro německé Lichtschutzfactor. Obojí znamená sluneční ochranný faktor.

SPF udává míru ochrany před slunečním zářením. Zjednodušeně řečeno se jedná o násobek běžné doby, po kterou můžete být na slunci, aniž byste se spálili. Nejběžnější bezpečná doba na slunci pro běžnou pleť je asi 15 minut. Faktor 30 tuto dobu prodlužuje na 30násobek, což znamená 450 minut neboli 7,5 hodiny.

Je třeba však mít na paměti, že například u moře (kde dochází k otírání ručníkem) nebo v horských podmínkách je intenzita vyšší.

Jaký je rozdíl mezi ochrannými faktory?

Mezi ochrannými faktory není překvapivě tak velký rozdíl, jak by se na první pohled mohlo zdát. Experti na působení SPF uvádějí, že SPF 30 blokuje nejvíc 97,4 % UVB záření, zatímco SPF 50 blokuje 98 %. Rozdíl je tedy opravdu velmi malý.

Jaké je procento ochrany před UVB zářením?

  • SPF 15 - 93 %
  • SPF 30 - 96,7 - 97,4 %
  • SPF 50 - 98 %
  • SPF 50+ - 98,3 %

Doporučujeme tedy používat ochrané krémy s minimální hodnotou SPF 30 a více. Osoby s velmi citlivou pokožkou by měly volit přípravky s maximální možnou ochranou. 

Pozor, velmi vysoké SPF může vytvářet pocit, že na slunci můžeme strávit mnohem více času a budeme dostatečně chráněni. Hodnota SPF však nesouvisí s dobou strávenou na slunci, spíše udává podíl blokovaných slunečních paprsků.

Opalovací krémy jsou účinné jen tehdy, pokud jsou aplikovány v dostatečném množství a často, bez ohledu na hodnotu SPF.

Jaký je rozdíl mezi UVA a UVB zářením?

UVB záření je odpovědné za spálení kůže, kdežto UVA proniká hlouběji a podílí se na stárnutí pokožky. Obě záření tak mají při delší expozici na pokožku negativní vliv a v nejhorším případě mohou způsobit i rakovinu kůže.

SPF faktor vyjadřuje ochranu proti UVB záření. Pokud je na krabičce uvedeno ještě UVA v kroužku (bez čísla), tak to znamená, že přípravek splňuje normu, která nakazuje, že UVA musí mít faktor alespoň ve výši 1/3 faktoru pro UVB. Vybírejte tedy vždy takové krémy, které buď jasně komunikují i UVA ochranný faktor anebo mají alespoň UVA v kroužku. 

Čtete si složení, ale ze všech těch anglických a latinských názvů sloučenin se vám točí hlava? Pořiďte si stejně jako my knihu Tajemství kosmetiky a v přehledném hodnocení více než 2.100 nejpoužívanějších surovin se snadno dozvíte, zda jsou pro vás použité látky příznivé či ne.

Proč je nám značka ATTITUDE tak sympatická

Tato kanadská značka nás zaujala svým přístupem k životu, k celému procesu výroby a v neposlední řadě také k ochraně životního prostředí, který je velmi blízký i nám. Na první pohled jsme se do ní zamilovali.

Veškeré produkty obsahují výhradně rostlinné a minerální složky šetrné k našemu zdraví (neboli worry-free ingredients). Nenajdete v nich žádné chemikálie, mutageny ani endokrinní disruptory (neboli hormonálně aktivní látky). Všechny složky a produkty jsou navíc důsledně testovány v nezávislých laboratořích, aby je mohli používat i dospělí a děti s citlivou a ekzematickou pokožkou.

Společnost je rovněž hrdým členem programu PETA's Beauty Without Bunnies, který sdružuje organizace netestující na zvířatech. Všechny produkty jsou navíc certifikovány jako veganské.

V ATTITUDE si také velmi zakládají na ochraně životního prostředí. Veškeré obaly jsou vyrobeny z recyklovaného plastu HDPE 2, který méně zatěžuje životní prostředí a je nejsnadněji recyklovatelný. Při výrobě využívají 100% obnovitelné energie, díky kterým snižují svoji uhlíkovou stopu.

Veškeré přípravky jsou vyprodukovány CO2 neutrálně díky programu sázení nových stromů ve spolupráci s organizací Earth Day Every Day.

Splňují také přísnou certifikaci Ecologo, která potvrzuje šetrnost k životnímu prostředí.

O značce ATTITUDE

Tváří značky ATTITUDE je skupina mladých rodičů, kteří věří, že změna přístupu k výrobě dnešních produktů je cestou k lepší budoucnosti. Jejich práce není řízena finančními požadavky trhu, ale především jejich vlastními potřebami a potřebami jejich dětí, blízkých a přátel. Jejich cílem je žít vědomě, a to nejen v otázce vlastního zdraví, ale také s ohledem na životní prostředí a zabývat se jen tím, co je v životě skutečně důležité. Pro nás, naše rodiny a celou planetu.

Prvním impulsem ke vzniku značky ATTITUDE bylo uvědomění si kolik toxických látek používáme ve svých domácnostech a kolik se jich dostane do našeho těla. A tak začala skupinka těchto mladých lidí objevovat nové možnosti, způsoby a cesty k udržitelnějšímu přístupu k životu a sobě samým.

Jak sami tvrdí, jsou na cestě ke (znovu)objevování krásy zázraků přírody a jejích neuvěřitelných tajemství, kterých si v každodenním životě nedokážeme všimnout.

Součástí loga značky se stal kamenný monument Inukshuk, který postavili lidé na severu Ameriky.Tento památník byl postaven lidmi, kteří cestovali zrádnou severskou krajinou a chtěli označit cestu těm, kteří jednou budou čelit stejným nesnázím. V ATTITUDE věří, že Inukshuk řídí jejich cestu a ujišťuje je, že si vybrali správný směr. Jeho lidská podoba jim připomíná zásady lidského společenství, důvěru a přátelství.

Parametry
Hmotnost: 75 g
Podíl přírodních surovin: 100 %
Země původu: Kanada
Složení

Zinc oxide (20 %), Aqua, caprylic/capric triglyceride, cetearyl alcohol, cetearyl glucoside, glyceryl isostearate, glyceryl stearate, C10-18 triglycerides, glycerin, polyhydroxystearic acid, ethylhexylglycerin, caprylyl glycol, xanthan gum, sodium gluconate.

Výrobce
  • Attitude